Ofte stilte spørsmål

Har dere alle varer på lager?

Vi har de fleste varer på lager og øker stadig lagerbeholdningen. For varer som ikke er på lager kan det påberegnes 2-7 dagers ekstra leveringstid. 

Hvordan leveres varene?

Varene leveres med Bring og vil bli levert på døren. Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet kan du avhente pakken på nærmeste postkontor/post i butikk.

Hvor lang leveringstid har dere?

De fleste varer sendes innenfor 1-3 virkedager. For varer som er utsolgt kan det påberegnes 2-7 dagers ekstra leveringstid. 

Varen er i restordre, kan jeg fortsatt bestille?

Ja, det kan du godt. Varen sendes til deg så snart den er kommet på lager igjen. Beløpet på varen trekkes ikke før varen er sendt. 

Hva koster frakten?

Vi tilbyr gratis frakt for alle ordrer over 1499 kr. Ellers koster frakten 119 kr. Alle forsendeleser sendes fult forsikret. 

Hvordan returnerer jeg varen?

Når du ønsker å returene eller reklamere på et produkt skal du skrive til kundeservice, så hjelper vi deg videre på best mulig vis.

Jeg har returnert en vare. Når får jeg beløpet refundert?

Beløpet refunderes med en gang varen er kommet i retur til vårt lager. Du vil motta en bekreftelse på e-post om at du har fått beløpet refundert. Beløpet tilbakeføres til samme betalingskort som ble brukt under bestillingen.

Hvordan forholder jeg meg til reklamasjon?

Ved reklamasjon skal du sende oss men mail til kundeservice med bilder av reklamasjonsvaren og eventuelt bilder av emballasje hvis det er relevant. Så snart vi mottar dette vil vi behandle reklamasjonen så raskt som mulig. Ved retur av reklamasjonsvarer dekker vi selvfølgelig alle kostnader.

Skal jeg betale toll?

Nei. Vi er et norsk-registrert selskap (org. nr.  916 714 637) og det er derfor akkurat som å handle hos en hvilken som helst norsk butikk.